Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
5051481505   Fem xarxa 2017-2018. El treball del pensament computacional als centres
2017-2018   Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   25/10/2017 - 30/5/2018 (20 hores) de 17:30h a 19:30h
   INS Narcís Xifra i Masmitjà
   pg. Sant Joan Bosco, 1 (Girona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Gironès
  
  
  
Inscripció   12/09/2017 - 26/09/2017 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Xarxa de coordinació, amb l’eix central de la robòtica i el pensament computacional, entre els centres de primària de l’àmbit de l’Institut Narcís Xifra i el mateix institut.
  
Objectius   - Promoure la coordinació Primària/Secundària per la implementació didàctica del pensament computacional en l'alumnat de diferents nivells educatius i àrees curriculars.
- Coordinar actuacions i intercanvis entre els alumnes i el professorat dels centres implicats
- Seleccionar i compartir recursos educatius per la implementació del pensament computacional i la robòtica dins el pla TAC de cada centre
  
Continguts   -Robòtica
-Pensament computacional
-Resolució de reptes(problemes/situacions)
  
Avaluació   Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
-Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb el pensament computacional
  
Requisits de  certificació   Assistència, cada persona assistirà a un mínim del 80 % de les sessions.
  
E-mail   se-girones@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   25/10/2017   1730   1930 
 Sessió 2   dimecres   17/01/2018   1730   1930 
 Sessió 3   dimecres   07/02/2018   1730   1930 
 Sessió 4   dimecres   28/02/2018   1730   1930 
 Sessió 5   dimecres   11/04/2018   1730   1930 
 Sessió 6   dimecres   02/05/2018   1730   1930 
 Sessió 7   dimecres   30/05/2018   1730   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent